Šola priprave poslovnega modela: Analiza trga in konkurence 

Nobeno podjetje se ne glede na izvirnost in revolucionarnost storitev in izdelkov ne more izogniti konkurenci. Analiza konkurence je nujna za vsakega podjetnika, ki je pred ustanovitvijo podjetja, ne glede na panogo, v katero se podaja. Kako delovati, da bi si zagotovili konkurenčno prednost in kako načrtovati, da bi vaše podjetje preživelo vstop na trg, bomo odgovore poiskali na delavnici. 

Na konkretnih primerih si bomo pogledali, kako se lotiti ključnih delov analize trga, kot so:

  • identifikacije potencialnih kupcev ter ciljnega trga oziroma segmentov le-tega,
  • določanja velikosti trga ter trendov, ki se na njem pojavljajo,
  • pridobivanja čim več podatkov o konkurenci in morebitnih konkurenčnih prednostih in slabostih naše ideje,
  • ocenjevanja naših možnosti ter začrtovanja realnih ciljev na neki podlagi,
  • kontinuiranega spremljanja trga,

ter skupaj naredili analizo konkurenčne ponudbe oz. si odgovorili na vprašanja, kot so:

  • Kdo je naša konkurenca?
  • Koga stranke najpogosteje omenjajo in proti komu izgubljate prodajne priložnosti?
  • Kaj ta podjetja počnejo bolje od nas?
  • Kje imajo težave in kaj jim ni uspelo? Iz katerih njihovih napak se lahko učimo?
  • Katerih prodajnih kanalov in pristopov se poslužujejo?

Predavatelj: Miha Leskovar

Termini: 31. 1. 2023, od 9h do 15h
Sign in to Google to save your progress. Learn more
Ime in priimek: *
E-mail: *
GSM: *
Podjetje / Šola / Organizacija: *
Delovno mesto v podjetju (samo za zaposlene): *
Letnica rojstva: *
Kje ste izvedeli za Online podjetniški program v izvedbi Inkubatorja GEA College? *
Required
Ali razmišljate o vključitvi v GEA Inkubator? *
Ali že imate svojo idejo? *
Next
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google. Report Abuse - Terms of Service - Privacy Policy